fredag; HELT SLUUUT

Hej bloggen, allt bra med er? med mig är det ifal ganska bra , är så sjukt trött bara ;o Har varit så här i två dagar nu.. aja! Idag har jag varit i skolan och vi tog skolfoto.. OMG va arg jag ser ut! alla andra ler förutom jag! han tog 3-4 kort och jag log på alla utom 1 & då tar han ju såklart de. Aja det finns värre saker.. som att min älskade pojkvän inte får kyssa mig på 1 hel fucking måånad.. han har typ fått.. nu kommer jag inte ihåg va de heter , kysssjukan kallas de för. De smittar via kyssaar.. hur ska jag överleva? men de viktiga är att han blir bra!
saknar honom så mycket , men dde är tur att han kan träffas & så iallafall. <3

Jag har inga planer inför kvällen , men jag kommer alltid på något. Nu drar jag ett tag , skriver mer sen! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0