Fredag; JAG ÄR RÄDD!

Hej bloggen! Idag har jag varit med Angelica hela dagen , vi såg på film, pratade väldgt mycket , Åkte till affären , hälsade på hennes bror & tog massa kort! Sen i slutet gick vi ner & kollade på film igen... & DÅ BÖRJAR DET BLIXTRA OCH ÅSKA!

Förstår ni hur rädd jag är för detta väder?  Tyckte synd om Angelica som gick hem i ös regnet, men nu smsade hon att hon va hemma! Tack för en din dag baby!

Jag tog just feber grejs.. och jag har feber. YEEEEEEEEES.. Precis som min älskling.
asså jag kom & tänka på en sak nu när jag pratar om att jag e sjuk & min baby.. Asså alla är typ sjuka nu ;O Vad kan detta detta bero på? Hmm. vädret! haha. Imorgon ska jag va med Vicktoria , men hon är visst lite halv sjuk hon också.. så vi får se. Men nu ska jag se på film innan jag somnar! Om jag kan.. xoxo

haha kan inte sluta skratta!

Kommentarer
Postat av: aangeliiiica

så underbar dag gumman :* love u !

och ahahahahahah åt bilden!

2009-08-16 @ 17:26:03
URL: http://baraangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0