fredag; MOT STRANDEN!

Hello bitches! Just nu sitter jag yyyyr vaken i sängen med världens morgon frilla and my face is not sminkat. BLÄ
men jag måste dra ner på sminket , seriöst. vet ingen som sminkar sig så mycket som jag. men det är för att ni seer bra ut utan smink , men om jag inte skulle sminka mig,  asså seriöst jag skulle se ut som en padda då. så jag riskerar väll att förlora alla i min omgivniing om jag sluat med det haha okej nu överdriver jag. Men men. Mamma väckte  mig för typ 10 min sen och tvinngar med mig på tofta beatch. eller hur man stavar strand på engelska. aja whater! så nu ska jag sminka mig & fixa håååret. vi hörs sen? ofc we do. xoxo
 bilden från där vi va igår. lite strand feeeeling liksom 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0