fredag; victoria skriver ner sina tankar

Jag blir så trött på mitt liv ibland..asså nu låter jag som värsta emo't , men så är det inte. det är om skolan.. jag känner hur mamma & pappa pressar mig hela tiden. Det är så jobbigt , för jag ska vara ärlig , JAG SUGER I SKOLAN.
Alla andra förstår allt direkt , medans jag sitter som ett frågeteckan hela lektoionerna. Alltså skolan har blivit så jävla jobbigt sen jag va sjuk i februari. Jag va borta mer än 1 månad från skolan och missade ett helt matte kapittel som jag måsste ta igen nu. Och jag hatar verkligen matte. Men jag ska bevisa för alla att till&med JAG kan detta. sådeså.

NU över till en helt annan sak. som kan låta lite konstigt.. men vill någon byta hår med mig? mitt dröm hår , hmmm. det skulle vara SPIKRAKT och lite blondrare än vad jag har nu. Fyfan av det är fint! jag önskar att jag kunde slänga iväg min plattång! haha , vad tycker ni är finast.. rakt eller lockigt? jag tycker rakt, ifal på mig. men de är ju såhär att man oftast vill ha det man INTE har.
 I JUST DONT LIKE IT

Det sista som jag tänkte skriva om är hur smala modeller & andra tjejer är i mode världen. kolla bilden under detta
 
Förstår ni? en av mina närmaste vänner hade anorexia , jag nämner absolut inga namn. men det var fan en av de hemskaste tiderna i mitt liv, jag va fan nära på att bli bjuden på hennes bbegravning. för hon va så sjukt nära att dö.. på grund av att hon inte åt mat. Jag förstår faktiskt hur hon har haft det , jag har också haft ätstörniingar, fast inte på den nivån. men jag sket i att äta och gick ner massa i vikt. pga alla mode tidningar med otroligt smala tjejer.. men det är inte normalt.. det är helt sjukt. kolla på bilden liksom , är det snyggt? NEJ

den här bilden har ni säket sett förut , men här kommer en fråga till er;
tycker ni att hon i spegelnilden ( hon som är större än den andra ) tycker ni att hon är tjock?
Jag tycker absolut inte att hon är det.. hon har liksom kurvor som en kvinna ska ha...


Gud va skönt att skriva av sig några tankar! allt känns redan mycket bättre på något sätt. Nu ska jag städa och sedan se film och bara njuta av mitt liv som ungdom! hah! xoxo 




Kommentarer
Postat av: aangeliiiica

jag håller helt med dig med det där om den sista bilden, verkligen till 100 procent!

2009-08-08 @ 12:37:09
URL: http://baraangelica.devote.se/
Postat av: Anonym

2009-08-08 @ 20:08:51
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att du går i lite av en pluggisklass. Så om du hade gått i en annan klass så hade du nog varit minst lika bra som de flesta ;) sen lockigt brunt hår is the shit! Sen hon på bilden är ju inte tjock! :O

2009-08-08 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0