Lördag; jag har en förklaring!

Hejhej bloggen! jag har varit ganska dålig på att uppdatera nu dom senaste 24 timmarna , men det ska ändras på!

Jag tycker det är väldigt kul att blogga för jag får höra att folk gillar den , jätte många i skolan har gått fram och sagt att dom gillar den och på msn &sådär. Så jag har bestämmt mig för att sattsa lite på bloggandet. Inte för att bli känd som paow & kissie och dom där ;S! men liksom , ah ni fattar!

Jag hade ju lovat er ett videoinlägg igår , men grejen va att min röst va helt cepe , jag kunde knappt prata så de hördes inte ett skit vad jag sa! Men jag hoppas ni kan förlåta mig sötnosar! Idag SKA jag göra ett , för nu har jag lite att berätta om liksom.

Igår va jag ju i skolan , det va ganska okej , vi ändrande om vårt schema så de blev mkt bättre. Sen åkte jag hem och fixade mig sen träffade jag kasper på kvällen. Vi va hemma hos honm och såg på film hela kvällen. As mysigt! Sen vid halv 3 följde han mig hem sen sa vi hejdå. Jag saknar honom redan! <3

Men nu ska jag inte berätta för mig om vad som har hänt och inte , för då har jag inget att säga i videoinlägget! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0