lördag; Jag saknar dig

Hej hej bloggen! förlåt för en ganska dålig uppdatering idag! men jag åkte ju med Emma till stan så jag har inte tänkt på att blogga.

Emma kom ifal hem till mig vid 12 och då drog vi in till stan & shoppade lite! Vi såg Matilda när hon dansa , sjukt duktig! Sen gick jag & emma runt i alla affärer typ. Hittade inte så mycket , asså fyfan de va helt fucking öde på stan! Meera & Maryan va där , hälsade lite snabbt. Sen vid halv 4 åkte vi hem och satt uppe på mitt rum och prata! Sen vid 5 halv 6 gick lilla emma hem. Tack för en sjukt rolig dag baby.

Just nu kollar jag på film & smsar med folk. Är as trött ikväll igen! helt sjukt , jag mår inte så bra när jag inte träffat kasper på ett tag tror jag. Jag saknar honom så! 

Nu ska jag fortsätta se på film! skriver säkert mer snart! PUSS 


Köpte en tröja på bikbok , men ska nog lämna tillbaka den!
Köpte även underkläder , fast de lägger jag inte ut några bilder på , ska lämna tillbaka BHn om man får.
haha jag provar ju aldrig i affärerna , så den va för liten.. meenmen!

Kommentarer
Postat av: jehnny

Jag var också på stan, såg dej när du hälsa på matilda :) <33

2009-08-30 @ 20:13:52
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: simone

jag tror jag såg er :)

2009-08-30 @ 22:36:41
URL: http://parkregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0