lördag

Hej bloggen! börjar med att skriva om igår. Jag kan inte göra smileys jag fixade mig och sådär , sen kom rebecca och vi åkte in med hennes moppe till dom andra. vi handlade först mat , hha vi köpte tacos istället! mycket godare. Sen gick vi hem till jonas och lagade maten , eller jag gjorde inte så jätte mycket. menmen. sen åt vi , och prata &sådär. sen plockade vi in och gick ner på stan. haah polisen kom fram till oss & blablabla. men pallish liksom. sen gick vi tillbaka till Jonas och då va klockan typ 22:30 så då gick jag , Farre & regina till öster där vi tog en taxi hem. Tack för en underbar kväll hörreni!
sen följde jag brudens en liten bit och gick hem till kasper , då va klockan typ 23:30 kanske. men aja , vi gick hem till mig och kolla på teve och prata ofc. Asså en liten pinsam sak , vi har räknat fel på veckorna , så det är vår 3 månaders dag idag! så jag ska ner och kolla på en fotbolls match snart , ska bara fixa mig , sen ska jag hem och göra mig supish fin och träffa kasper. ska nog sova där ikväll. Sjukt med myyys! Men nu ska jag smita iväg , skriver mer sen innan jag drar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: angelica

åh, va kul vi hade :d! pusspådig! :*

2009-08-02 @ 22:03:59
URL: http://baraangelica.devote.se/
Postat av: Anonym

slitet hår men söt!

2009-08-06 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0