Måndag ; antagligen dagens sista inlägg

cha cha bloggen! Just nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Jag har faktiskt inte gjort så mycket ikväll , mest kollat på film och suttit vid datan. hah jag har faktiskt kollat på lilla sjöjungfrun! I knoow , men liksom , jag älskar den filmen!



Min data är så jävla hoooot , seriöst den värmer upp hela mitt fucking rum. Jobbigt värre.


sen ikväll när alla har gått & lagt sig ska jag se på film nere i vardagsrummet och prata med kasper älskling i telfonen. ha jag funderar på att göra en dokumentär om hans liv nu när han är sjuk,
DAG 1; han har fått halsfluss
DAG 9 ; HAN BÖRJAR BLI BÄTTRE

haah fyfan va knas, men han sa faktiskt att han mådde bättre idag! Så vi får hoppas på att han blir frisk tills att skolan börjar. Jag saknar min bbaby så mkt.. har inte tråffar honom på snart 2 veckor & v ibrukar träffas varje dag annars!


Men nu ringer de i telefonen! om jag skriver samtidigt som jag pratar säger jag de jag skriver till den jag pratar med! haha xoxo


Kommentarer
Postat av: Emilia

hoppas han blir frisk snart,för din skull! :) kram <3

2009-08-18 @ 09:06:51
URL: http://mimmilia.blogg.se/blogg
Postat av: victoriaa

ja de hoppas jag med! hah va söt du är! pusspårej<3

2009-08-18 @ 09:20:23
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/
Postat av: victoriaa

ja de hoppas jag med! hah va söt du är! pusspårej<3

2009-08-18 @ 09:20:45
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0