Måndag; förlåt för dålig uppdatteerring!

Hej bloggen! förlåt för så få inlägg under dagen. Men jag har inte haft tid!

Först va jag i skolan från halv 8 till halv 4 typ. Vi hade gympa & jag kastade 5.41 m i kula ;O fattar ni hur glad jag är över de?! Aja sen rullade dagen på och jag drog hem. Då åkte mamma & jag in till stan för att lämna tillbaka Bh'n och tröjan. De gick galant och då köpte jag en fundation för 145 istället. laddar upp bild.

Jag träffade lite folk där , bland annat Olivia , frida , Regina , Emma , Ronja & ellen! Sen åkte mamma y jag hem och åt mat. Seb ikväll har jag pratat med min älskling Vicktoria i tell! Saknar henne så..

Sen har jag pluggat matte.. gud vilken tur jag har som har en pappa som är världens matte geni! Han tycker jag är hur dum i huvet som helst som inte fattar treupphöjtifemgångertreupphögtifemelikamedtusenkommatvå. haha sådär är det typ för mig! Men jag hann faktiskt göra 10 tal på 1 timme. Ganska stolt måste man ju få säga!



INGET SMINK!



Dålig bild , tagen från en dålig fotograf! sådeså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte den också idag! (aaa<333

2009-08-31 @ 22:10:53
Postat av: Anna

naturlig skönhet gumman :)

2009-09-01 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0