Måndag; God morgon för vissa

Hej alla ni som får sova lääänge. Idag gick jag upp vid halv 7 , kan ni fatta det?! HALV 7
det är sjukt.se , aja , jag va där på sommarskolan från halv 9 till 11 typ , så de va inte så jätte farlligt. De va bara jag & Maria där och det va as kul . hahah , gjorde lite narr av lärarna , nej men ah ni fattar. Så jag har varit hemma ett tag nu, vet inte vad jag ska göra faktiskt.. funderar på att göra videoinlägg babes! som jag har lovat. men jag ska fixa lite nu , har matte läxa på sommarlovat , BAJS. tur att jag är en pärla på matte.. hah yeah right
xoxo
Och bloggläsare, MIN BLOGG STANNAR! <3

Kommentarer
Postat av: regina

imorgon kommer jag! (a)

2009-08-10 @ 13:13:51
URL: http://ttruee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0