Måndag; min blogg är så snygg!

Hej snuggingar! Visst är mmin blogg snygg?! Olivia wright som brukar fixa min design gjorde det igen igår! TACK BABY! vad tycker ni om den? JAG ÄLSKAR DEN!

Igår kom två kompisar hit på kvällen , vi såg på film & drack kaffe haha. Sen somna jag när dom hade gått hem.
Jag vaknade vid 9 typ , måste ju börja få in rätta takterna nu innan helvettet börjar. Hmm dagens planer.. kanske träffa frida ett tag , sen ikväll ska jag träffa Lovisa!  

Igår kom alla babes hem från tallnäs! har saknat jätte många av dom, så de är skönt att dom är hemma nu.
Så jag ska va med Jehnny imorgon på dagen och sen Olivia på kvällen. Har saknat dom båda två!
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, uppdaterar mer under dagen!
xoxo


Kommentarer
Postat av: aangeliiiica

den är super fin! :d:*

2009-08-17 @ 16:16:14
URL: http://baraangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0