Onsdag

Hej snyggingar! Kom just hem efter en hel dag på stan! Först cyklade jag då in till stan , och träffade Angelica , vi gick runt lite i några affärer. Sen kom Vicktoria & då träffade vi Rebecca och Farriish. Vi 5 åt lite på donken och sådär. As kul. haha , men sen skulle Rebecca och Farre hem så då kom Mejan ett tag. Så jag , angelica , viktoria & Mejan gick runt och letade presenter. haha , kan tyvärr inte skriva vad som köptes eftersom födelsedagsbarnet kanskse kommer läsa  Sen skulle jag då hem vid typ 5 men då träffade jag Charlie från fårösund , de va jätte länge sen vi sågs! Vi satt o pratade om livet och sådär. haha , jag fick faktiskt en ballong av en kille som jobbade med mobil grejs. Gulligt! Sen va jag tvungen att åka hem & äta... men då ville Jacob & Jocke träffa  mig så jag väntade ett tag på dom , sen hälsade vi & pratade lite snabbt. Sen cyklade jag hem och kockade mackaroner! Dagens inköp blev en mascara & 2 presssenter! Jag har typ inga pengar.. seriöst. Shoppade typ ganska mycket i blekinge eller nånting. aja , snart får jag 1000 kr igen då blire shopppping! men nu ska jag fixa mig , kasper kommer snart. Vet inte om jag orkar göra fler inlägg idag , kanske ett litet i natt i såfall. xoxo
jag saknar dig ronja..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0