Onsdag; I just cant belive it!

Nu har jag bara 8 minuter på mig att skriva detta! Men jag kan faktiskt inte förstå att sommarlovet 2009 redan är slut! de har gått på himmla fort!

I sommar haar jag ;
Öland i 1 vecka
konfirmerat mig
Dop
Blekinge 10 dagar
TILJANS!
begravning
shopping shopping shopiing
vänner
pojkvän
sommarskola -.-
Bloggen blir mer & mer besökt!
Fått massa nya vänner & bättre kontakt med vissa
& solat

sen är det väll något meer men jag kommer inte på de just nu!
Jag har sjungit väldigt mycket i sommar , och de är bara kul! ska göra ett videoinlägg när jag sjunger så får ni höra hur de låter.

TACK FÖR ETT FINT SOMMARLOV 2009!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och sämre kontakt med vissa..

2009-08-20 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0