onsdag; nattbloggning

Hej babes! Idag har jag först fixat mig & sådär som jag gör varje dag , sen kom frida hit.   Vi pratade mest , sen åkte vi till konsum & köpte godis och en buuurn. Och när vi kom hem sjöng vi lite och sådär.  Så sjukt mys! tack för en underbar ddag! Sen fixade jag mig lite och efter ett tag kom Kasper hit. Vi har kollat på ' Nära & kära ' haah klockren film! Sen har vi pratat och så. Fast ah , han gick just hem.. saknar honom redan. Senare idag då ska jag träffa Vicktoria y Angelica på stan, måste köpa underkläder & smink , sen hem och träna. Måste springa lite & träna magen känner jag. haha   På torsdag ska jag nog träffa Maja. Kul kul! Men nu ska jag sova. sov gott sötnuusar. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0