onsdag; so not my daaay!

Hejhej bloggen! Allt bra med er? Jag hoppas de, för med mig är det inte bra assåå!
 
Idag skulle vi ju till stranden , emina kom vid 5 över 8 och vi va vid skolan typ vid kvart över 8. sen fick vi delas in i olika grupper! 2 sjuor , en åtta och tv¨nior , vilket var jag & jassi! Vi GICK ända till snäck , alltså de inte okej! De tog typ 2 timmar att gå ifrån en sida av stan till den andra.. PLUS att de började regna , så mitt hår blev lockigt och allt bara förstördes!
Och inte nog med detta , när jag skulle öppna min dricka så gick halva nageln av! asså de låter skit meesigt & ba ; oooh jag bröt min nagel! men de gör verkligen skit ont! började blöda & allt. så nu har jag lindat om den så guilligt!

Dagen blev inte bättrreee , jag frös häcken av mig där borta. Jag hade 2 extra jackor på mig och plus mina egna kläder. Jag frös från klockan halv 9 till 1!Och de va folk som badade , är folk helt IQ befriade eller? haha nej men jag är väligt kallblodig.. s¨jag fryser lätt! Olivia va så gullig som värmde mig lite!
 Men som tur va behövde vi inte gåå hem för eminas snälla syster skjutsade hem oss.

Nu har jag varit hemma ett tag , somnade på soffan och jag vaknade nyss. Tog en alvedon för jag kände mig så hängig.
Börjar redan känna mig mycket bättre! Kvällens planer.. hmm inget bestämmt ännu! men nu ska jag smita iväg ett tag , skriver snart igen! xoxo


bild ifrån farres fest!


Kommentarer
Postat av: jennifermoreno.

bra blogg ;)

2009-08-26 @ 17:42:41
URL: http://jennifermoreno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0