onsdag; trött? JO TACK!

Hejsan bloggen! Tänkte skriva lite om min dag, först fixade jag mig och träffade Jehhny.
vi satt vid datan , köpte burn i affären och prata. Har inte träffat henne sen konfirnatrionen.. och de är typ 2 månader sen! så de va jätte kul att träffa hennne igen!

Sen vid 5 åkte hon hem och då gick jag hem & städa lite. Snacka om att de blev snyggt!
Men sedan vid 8 mötte jag upp Olivia , vi åkte hem till mmig och svarade på alla frågor! oj jävlar va frågor de va! I förra frågestunden hader jag typ 12 frågor , nu hade jag 31 inlägg med typ 4 frågor i varje! jätte kul! Sen prata vi & sådär!

tack för en perfekt dag! Klockan är fan halv 4 , måste sova! de är  ju skola imorgon ;/ hah de är så kööört för mig på torsdag mmorgon babes! nej men nu ska jag sova! xoxo

I LOVE TO BLOGGA!


Kommentarer
Postat av: angeliicaaah

finabilder (:

2009-08-19 @ 11:50:44
URL: http://baraangelica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0