onsdag; white night 2009 slååår allt!

Hej bloggen! Igår.. fyfan vilken klockren kväll! Jag , Farre , Regina & Marryyyan fixade oss hemma hos Farre , sen åkte vi in till stan. Tack mamma som fixade skjuts!  Sen gick vi in på white night och där dansade vi sönder fötterna seriöst. haha , de va jätte mycket roligt folk där. Tex. Malin , Maja , Cassandra , Rebecca , Jacob , Emil , Lovisa , Josefine & Meera. Sen va de ju ofc massa andra också!

men orkar inte skriva alla. De va typ 150 pers där inne. sjukt kul! De va verkligen värt 120 kroner. Aja , vi va där till 2 , orkar inte skriva allt som hände för ah , sen drog vi till donken , men de va ju ofc stängt som max. så vi satt ett tag och pratade ute , men sen väckte jag mammi så hon skjutsade hem oss. Tack för en underbar kväll/ natt!

När jag kom hem pratade jag med kasper i 1 timme typ , haha jag somnade i tellefonen för jag va så sjukt trött. hhaha men de gjorde han me så  Somnade kanske vid halv 4 så sov jag till 12 tror jag. Idag ska jag ta det ganska lugnt tror jag , kanske träffa någon sen , får se. Men nu ska jag duscha. xoxo

hade tyvärr inte med mig kameran babes.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0