Onsdag

Hej bloggish! Vaknade inte för så länge sen , men har redan hunnit duscha & fixa mig lite och nu sitter jag här med ofixat hår och lyssnar på musiq. Ska kila in till stan idag & träffa Angelica y Vicktoria som jag sa i förra inlägget. men men , jag säger det igen. Vad ska ni göra idag? Sen när jag kommer hem , mpste typ hem senast 4 så ska jag nog träffa min barndomsvän Jacob , vi ska spela lite och sjunga typ. Sen ska eller vill jag träffa min baby! <3 det är fan det bästa jag vet! Men nu ska jag platta håret.. visste ni att jag ska klippa mig & färga håret imorgon på sax o kam? haha typ lite nervös.. aja , xoxo
 
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: louise

aaw sötsöt (:

2009-08-06 @ 22:12:28
URL: http://louisekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0