Söndag; FUUUUTBOLL

Hejhej bloggen! Igår kväll kollade jag på film hela kvällen & satt framför datan. Känner mig så nere när kasper är sjuk & så. Men Snart ska jag iväg till P18 , kommer nog möta upp Martin och sen träffar vi Ida. Vi ska kolla på några tjej kompisar som spelar! EFter de ska jag träffa en barndomsvän tror jjag , och sen plugga... Men sen ikväll ska jag prata med min baby i tell, väääldigt länge hoppas jag!

jag ska även beställa kläder! Jag hittade inte ett skit på stan igår så bättre att beställa från internäääät!

Nu ska jag fixa mig lite , skriver när jag är hemma igen & då har jag funderat klart på hur jag gör med bloggandet! xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0