söndag; just my day

Hejsan bloggen! Nu ska jag börja blogga som vanligt igen och inte lura er om att jag ska ta bort min blogg! haha hade inget annat för mig!

Idag blev de inte som jag trodde.. vaknade för sent till fotbollen , Martin skrev aldrig & Ida kom in till stan när de va 10 min kvar. så jag sket i de...förlåt! Jag skuulle ju träffa en barndomsvän också , men de blev inte så heller! Aja jag har haft kul ändån , har faktiskt sprungit i typ 10 min , och upp&ner för en stor kulle! jag hatar igentligen att springa så jag kände mig ganska duktig.
Jag har tränat magen också , 100 situpps! så jag är helt slut

Nu ska jag städa mitt rum. Och sen ikväll ska jag plugga , duscha en gång till hah , beställa kläder med mamma och sen prata med min älskade pojkvän i tell<3! OCH OFC MASSA BLOGGINLÄGG! Nu kilar jag iväg ett tag , kommer sen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida ;)

Hehe :) Förlåt mej för att jag e seg XD

2009-08-30 @ 22:21:26
URL: http://guten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0