söndag; sjukt glad & trött

Hejj bloggen! De blev inget ''beställa kläder med mammmaa ikväll..''
Hon tycker jag har så mycket kläder redan.. men de tycker absolut inte jag! Och hon älskar mig så jag kommer få hälften av sakerna av mamma , fast jag måste betala hälften själv.. IT SUCKS. men tack ändån mammi!

Innan jag satte mig här igen så har jag duschat , ätit ( lite ) , bestämmt med vicktoria att hon ska sova här på fredag! Och pratat med min älskadde pojkvän!

Vi pratade i 1 timme ungefär , oooh gud va härligt att höra hans urgulliga röst igen! helt underbart! Vi la typ precis på så jag hamnade till sist här. Jag sa till kasper att jag skulle ta bort min blogg.. men de tyckte inte han! så jag tar inte bort den. BRA VA?

Nu somnar jag snart , skriver imorgon! Pussspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0