söndag

hej bebisar! Igår kollade jag aldrig på fotboll , för det va vid halv 11 & då sover lilla victoria. menmen,  jag fixade mig sjukt länge igår , sen träffade jag kasper , vi såg på film hemma hos honom och sen prata vi massor<3
sen gick jag hem för att äta och han skulle hadla och fixa med sin bror. Och sen vid halv 11 på kvällen kom han kanske igen , de blev ganska sent.. men bättre sent än aldrig! vi kollade på 'jag vet vad du gjorde förra sommaren' FYFAN VA DEN VA GROOSE! tur att kasper va där. thih
sen när den va slut gick vi upp på mitt rum och myyste, ah , men vid 3 gick han hem, vi va så trötta så vi glömmde att jag skulle sova över, haha , aja , vi får göra de nån annan kväll baby! ooh , de va så sjukt mysigt igår.. vill bara spola tillbaka tiden och stanna där i det ögonblicket när han säger att han älskar mig och ser mig i ögonen och ger mig världens finaste kyss. måste träffa honom ikväll igen , jag är typ helt galen i människan, haha. men nu ska jag ner och äta , skriver mer sen. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0