Tisdag; Hemma från ännu en skoldag

Hejsan victoriaakarlstrom.blogg.se's läsare! Idag vaknade jag vid 7 ! OMG jag försov mig , jag hade alltså bara 45 minuter på mig att sminka mig , klä på mig ( välja kläder ) fixa håret och lite annat. Jag trodde jag skulle dööö , men jag kom iväg ifal.

hah fick 7 minuters uppskrivning idag.. kom lite försent till NO lektionen. Så ah , 7 min har jag redan. Min pappa kommer döda mig! haha men liksom 7 minuter? COME ON !

aja nu ska man inte klagaa.  När pappa kommer hem ska vi åka & handla matsäck till mig , ska till snäck imorgon med några sjuor , åttor och en annan nia på vår skola. Vi ska typ va där nere vid stranden , bada kanske? In my asss va kallt!

nu ska jag göra en sak , maby en liten överraskning? nja får se hur de blir med sjungandet! xoxo så länge!

Kommentarer
Postat av: Emilia

vilken ae är du i ? :) <33

2009-08-25 @ 16:52:58
URL: http://mimmilia.blogg.se/blogg
Postat av: Anonym

2 :)<3

2009-08-25 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0