tisdag; morgon bloggning

Hej alla söta bloggläsare! vaknade jätte tidigt idag , redan vid 8 faktiskt. hah mamma frågade om jag hade blivit sjuk eller nånting. Men nejnej jag måste bara ställa om dygnet lite för annars kommer jag inte kunna komma upp på torsdag.
Jag har inte sovit så mycket inatt , gick liksom & la mig vid halv 3 , så de är 5 timmar typ. eller?

Jag pratade med kasper igår i typ 1 timme eller mer & fyfaaan va jag saknar honom! Liksom 2 hela veckor.. de är inte okej! FUCK HALSSFLUUUUUSSS. Vi pratade om lite allt möjligt , så himla härligt att höra hans röst igen.
Det är ganska många som undrar vilket datum jag & kasper blev tillsammans, och de va den 9 maj 2009!
jag älskar dig kasper <3

Men nu ska jag göra ett annat blogginlägg sen ska jag ner & prata med Mammi! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0