tisdag

God morgon bloggen! Vaknade nyss , och klockan är halv 2 på morgonen , ska nog ner & äta frulle snart...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! min humor på kvällen är klockren. hah kan inte sluta skratta. Idag så har jag varit med Angelica heeeela dagen! <3 från 4 tills nu. Vi har pratat väldigt mycket , ätit , hadlat glass & godis , cyklat runt , träffat Maja, Malin , Jocke & Jacob ett litet tag och sett på film.. haah till&med somnat lite nere på soffan. Hon är så sjukt söt när hon sover! Eller det är hon alltid men ( : Jag är väldigt trött nu , ska smsa lite med kasper nu sen somnar jag väll i simmon tid. Men jag skriver imorgon när jag har vaknat. Oh , jag saknar min bästis gör jag också... Hon får fan komma hem snart. Men nu somnar jag. xoxo

Angelica y Victoria @ jonas tacoskväääll. vi får alltid till våra bilder.. haha love u !

Kommentarer
Postat av: angelica

fan va kul vi hade :d! jag är lyyyyyyyyckliiig med daj baby. LOVE U :*

2009-08-04 @ 21:03:35
URL: http://baraangelica.devote.se/
Postat av: Anonym

va med hennes syster ikv :D<3333

2009-08-04 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0