torsdag

Hej sötnuusar! Jag har just fixat mig , kör ganska chillad styling idag , orkar inte nått annat.
Idag kommer Maja hit ett tag , sen får jag se vad som händer efter det. Hon kanske sover över här , vi får se.
Idag blev det ju ingen klippning & färgning hos frissan. Jävla shit. aja , vi får hoppas att hon är frisk tills nästa torsdag.
asså mitt hår är så jäävla fult & slitet! världens utväxt ska ni veta. BLÄ
måste bara säga en sak , igår fick jag reda på att jag va med i en till fjortis video. asså vafan är det för fel på folk? Jag är inte fjortis nånstans. jag kan erkänna att jag va de förut , men nu.. aldrig! det är fan pinsamt att folk tror så om mig. Ah , ni vet att jag inte är en fjortis ifal! vad ska man skriva.. innan jag träffar maja måste jag verkligen stor städa mitt rum. det ser ut som andra världskriget här inne. haha. Men nu drar jag! Bloggar mer sen. xoxo
 shit gammal bild , men jag bjuder på den

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom på något sätt att få din blogg roligare

2009-08-06 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0