torsdag

Hej babes! haha ni får ursäkta förra inlägget , det var Maja som var lite buuusig. haha.
Maja & jag har busat hela dagen faktiskt. vi va först här och snacka shit & sådär. Sen hämtade vi farres hjälm , så gulligt av henne att låna ut den till lilla mig! sedan drog vi till Jesper o Rasmus. vi va vid nån bad grejjs. Vi hängde där ett tag sen åkte vi hem hit igen. Då lagade vi köttfärssås och maccaronish. haha , jävlar vad mat det blev. jag skulle bara hälla i lite maccaroner, haha hela jävla kartongen var tom sen. haha , fyyfan. men min bror fick mmat ifal när han kom hem och pappa med. sen åkte jag lite på hennes moppe. så sjukt kuuuuuuuuuuul! men nu har hon åkt hem.. saknar henne redan. Så kul att träffa henne igen liksom , vi va som 1 förut, men nu har vi blivit bra vänner igen. Perfekt! Nu har jag typ bara städat lite , sen snart kommer väll kasper, eller så ska jag till honom. men guuuuys . nu ska jag dra. xoxo

vi är så klockreeeena.
pusspårej din söta jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0