Torsdag; Första dagen i skolan

Hejhej bloggen! sitter här med en bonaqua i handen och är lite små ledsen..

 Idag kan man ju tycka att de är perfekta läget att göra ett videoinlägg? Men förlåt alla bloggläsare, jag mår inte så bra, asså de har hänt en sak nu på kvällen som gjort mig ganska ledsen faktiskt. Och jag vill inte göra något deppigt inlägg liksom! Så imorgon efter skolan är kameran fixad & klar för att spela in när jag pratar med mig själv!

Idag började ju skolan igen , och ja. vaknade vid halv 7 och fixade mig. Sen kom Emina och vi kilade vidare till skolan. Där träffade vi klassen och sådär. Sen rullade skolan på som vanligt igen..
Fick våra skåp , äntligen uppe skåp igen! YEEES!

Sen när jag kom hem duschade jag och har fixat mig ända tills nu , haha 5 timmar typ? aja , kasper kommer nu, så jag måste kila. xoxo

Kommentarer
Postat av: Emilia

vrf är du ledsen? :(<3

2009-08-21 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0