<3

hejj sötnosen.
förlåt att jag loggar in på din blogg men jag behövde skriva av mig lite..
jag saknar sig så in i helvete.
jag vill att du kommer hem nu och va med mig.
för det var sjukt länge sen vi sågs och det är INTE okej..
du är verkligen en person jag älskar sjukt mycket.
typ sådär mest av allt.
det vet du va gumman?
jag kommer alltid finnas vid din sida och jag kommer aldrig glömma när vi sågs första gången.
det var vänskap på direkten !
och du kommer alltid vara min bästavän, det vet du.
föralltid vi gumman.
älskar dig
/ din bästavän

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw älskling jag blir ju tårögd :'(<3 jag hatar verkligen att vara ifrån dig... känner mig så ensam:/ bara så du vet så ringer jag dig imorogn! jag älskar dig ronja, och det kommer jag alltid att göra, no mater what! I LOVE U BÄSTIS !

2009-12-22 @ 23:45:27
Postat av: ronja

buuuhu kom hem jag har massor att berätta som jag tror att jag inte har sagt :(..

ring ikv :D !

puss love you

2009-12-23 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0