Ambasaadöör victoria

Hello bloggen min! Vad gör ni? Jag har just duschar och fixat mig lite. Tänkte börja skriva lite om min dag.. vaknade vid 7;O sent i know, men jag somnade halv 4 inatt eftetsom jag skrev på NO uppsattsen hela natten.. men nu är den inlämnad och klar! Allt som återstår är inlämningar av små saker och sen so redovingen imorgon. Sen inget mer! LÄNGTAR
Efter lunch åkte jag, farre, emina, anna , emma och Matte till vår gammla skola gråboskolan och pratade om södervärn! VI fick några knallblåa tröjor som det står lite text på. Laddar upp bild sen!
Det va jätte kul att prata med barnen. hah sjöng tillochmed för dom. haha!
Sen vid 3 åkte vi tillbaka till skolan och va med på det sista av lucian. Sen drog jag hem till Emina och målade klart bild uppgiften som ska in imorgon. Den blev väll sådäär hhaa. Ingen tallang när det gäller målning.
nååja! Åkte hem rint 5 tiden och duschade och nu sitter jag här! 
jag Skriver snart. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0