Äntligen hemma!

Hej alla bloggläsare! Hur har er tisdag varit så här långt? Min har varit ganska bra faktiskt!
Vaknade runt halv 7 och fixade mig, sen drog jag och emina till skolan. Hade bara 4 lektioner idag  , fett härligt! Gjorde klart min Hello kitty kudde , hah as fin.. Hoppas på VG ifal.

Asså nu är jag typ ledsen.. Idolerna är ju här, och vid kvart över 4 kommer dom va på Ica maxi , va ju förra året och kolla på Alice , Robin och Kevin. Men iår ska typ alla utom finalisterna komma ;S? säämst. Vill ju se Erik och Calle liksom? Nååja, jag måste vara hemma och plugga på äckel bioligin som ska vara klar tills imorgon.. Och sen matte, för jag ska göra provet imorgon istället med min mentor haha, me like.

Hade med mig datan till skolan idag , haha då undrar ni säkert varför?
hade mitt arbete på den och jag kunde inte skicka över det till min tjelvar imorse ;S så ja, jag fick ta med mig den helt enkelt!

Ida & kia , kia ville inte vara med så jag fick täcka för hennes söta ansikte..

Och en bild på Emina


Kommentarer
Postat av: IDA

VADDÅ STYRA ÖVER KIAS MEN INTE MITT ANSIKTE? :O

2009-12-10 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0