äntligen jullov!!!

Nu är jag hemma igen! Vaknade vid 6 och åkte till skolan vid halv 8 och övade lite.. Och det gick hur bra som helst i kyrkan, riktigt nöjd faktiskt! Sen fick vi som va ambasadörer för vår skola stependium på 150 kr. Me like!
Och sen när alla 3 omgångar m folk gick vi till våra klassen. Hehe vi fick våra betyg idag.
Ganska nöjd ifal. Mycket bättre än förra året! Sen skjutsade mamma hem mig och vi lämnade av emina vid henne. Och nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på music!
Ska bara ta det lugnt nu och bada som vanligt! jag skriver sen, pusspuss!

Fick hem min hello kitty kudde idag ;) me like

Kommentarer
Postat av: SARA!!

Gud vad duktig du var i kyrkan och på lucia :) riktigt bra faktiskt!

ffin kudde! ;)

2009-12-18 @ 14:16:06
Postat av: Anonym

Hej, kan itne du göra ett tips på hur man pluggar bäst, alltså hru man kan göra om man har ett svårt so-prov eller något liknande, hru man kan börja, en del har olika knep, för jag har alltid svårt att börja och sitter bara och läser och får sen inte in något i hjärnan.. hjälp!

2009-12-18 @ 17:15:44
Postat av: H.

Känner inte dig men du sjunger verkligen sjukt bra! :)

2009-12-18 @ 17:16:13
URL: http://ladebeck.blogg.se/
Postat av: anton engdahl

Du är helt galet bra på att sjunga! Din Hallelujah i kyrkan var fantastisk. Tack så mycket :)

2009-12-19 @ 12:00:58
Postat av: Anonym

Oh tack så jätte mycket!

Du själv va helt klockren på soarén! :)

2009-12-19 @ 13:04:17
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0