är hemma nu!

Hejsan bloggen! Åkte iväg på adventsfikat hos familjen Lövgren! Vi åt massa julkakor så jag är huuuur mätt som helst. Vi satt runt ett bord allihopa , typ 10 personer och pratade. Dom som va där brukar vi kalla för ' gammla gänget ' eftersom vi 3 familjer som va där har känt varandra jätte länge.
Och jag , Lovisa & Sofia är födda i april. Först jag den 4 april , sen kom Lovisa dagen efter och Sofia den sista april. Ganska häftigt va? Så våra mammor va gravida samtigt. Ganska ballt tycker jag ;) haha. Nåja , sen vid halv 5 åkte vi hem. Så nu ska jag duscha!
Sen måååste jag plugga och städa.. ush jag hatar söndagar.
men jag skriver sen! PUSS


Kommentarer
Postat av: Your big RRRR

VILL DU TRTÄFFA MIG PÅ ONSDAG ! :D

2009-12-06 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0