är med Jehnny älskling!

Hejsan bloggen! gud va konstigt det känns att blogga igen.. känns som att det va en evighet sen sist. haha fast de va igår! menmen , idag i skolan så hände det inte så mycket. Hade syslöjd med 95, gjorde typ klart min hello kitty. Fast jag sydde lite fel så jag ska fixa det sista på tisdag. love it.
Sen hade vi matteprov på eftermiddagen.. fick mitt första IG. Känns inte så bra precis. men jag visste att det skulle gå dåligt så jaa..
Just nu sitter jag här med Jehnny älskling! vi chattar med nån idiot haha, as kul!
nu ska vi fixa oss lite sen får vi se vad som händer. pussheejj

i love u!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter Jehnny i efternamn? Låter som en bra dag:D <3

2009-12-04 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0