börjar redan smälla raketer?

ja nu har det redan börjat smälla här utanför.. hmm lite tidigt eller? vad vet jag! jag är faktiskt LITE rädd för raketer, eller ifal när dom kommer sådär nära en. ush, men dom är hemskt fina! nåja, jag har just badat känner mig hur fräsh som helst! använde ju spa krämaerna, gash va mjuk huden blev! me like. Har just smörjt in mig i brunutansol, hehe är lite rädd för de där m cancer.. men detta funkar också! så nu är jag lite brunare än innan och ska snart börja fixa mig! ska nog ha lösnaglar ikväll & fixa någon snygg sminkning! me like.

men nu ska jag inte sitta här mer, skriver sen när jag är klar! pusspuss

Kommentarer
Postat av: bääsis

RIIING MIG

2010-01-01 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0