Chachaaa!

Sitter just nu på mitt rum och har just sovit lite faktiskt haha.. vaknade så tidigt i morse så det är nog därför!
Idag så har jag varit en liten runda på stan m mamma, kollade på lite julklappar till moi! Me like.
Sen kom åkte vi hem och sen dess har jag inte gjort så mycket. Bara badat typ. Och städat lite på mitt rum, sen är det inte mer. Har ändrat lite i julklappslistan , alltså till dem jag ska köpa till! Så nu känner jag mig väl förberedd inför shopping rundan i blekinge!


Jag skulle ju vara med ronja älskling idag, men hon kunde inte ;/ bllöö, jag kommer sakna dig så sjukt mycket.. liksom att inte kunna träffa dig på en vecka!? USH! Men senare ikväll runt 7 nångång ska jag träffa älsklingen min. Träffade ju inte han heller igår, så det får bli en sista myskväll ikväll!
Nu ska jag fixa naglarna! see ya later

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna ihjäl mig efter dig. dumma mamma.. :(.

i love you !

2009-12-20 @ 17:46:16
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0