förlåt förlåt..

dålig uppdattering? jag vet! Men idag så har jag faktiskt inte haft lust att blogga.. vet inte varför men. Här kommer ifal ett inlägg!

Idag så har jag ju varit iväg på den där fotbollsturneringen, såg mest semifinaler och finaler hehe. Va där m regina & farre, och sen massa andra ofc. vi 3 gick iväg till pastavagnen och hämtade mat sen tillbaka och kolla på finalerna. Blev helt nervös när det blev straffar i slutet, ush haha! Men sen när det va slut så gick jag hem ifal. Och jag va så sjukt kall så jag tog ett bad hehe, låter ovanligt va? Så nu har jag ätit lite och ska se på film i min mysia pyjamas! koller såklart uppdatera mer ikväll, så vi hörs senare! puss

FARÄÄ y REGINAAA
så söta så!


Kommentarer
Postat av: reginaaasandberg.blogg.se

ush vilken bild ;) <333

2009-12-30 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0