gästbloggaren farre! :D

halloj farre här!

världens bästa farhia mohamed är och gästblogggar hos victoria!
menmen, just nu sitter vi på hennes rum och degar! AAAH.. Victoria är helt sinnes sjuk, då menar jag sinnes sjuk.
vad ska jag göra med stackaren? hon behöver ju någon.. ja då ställer man väl upp? ;)

victorias fråga; är du omskuren?
ja svaret blev; jajamensan från topp till tå! :D


men vet ni? jag har också en blogg, checka in den vettja!
bunnyfunny.blogg.se

victoria är söt, men jag tycker hon är ful.. snarare sagt SKIT FUL! jävla ugly människa!
LAAAAUUURING.

men nu ska vi handla julklappar eller hon.. för hon är sen.
har ingen sagt till henne att juletiden är slut? inte?! WTF


ett spöke
PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0