god kväll alla bloggläsare!

Lite dålig uppdattering idag, förlåt för det! Idag har hemlängtan dragit igång på riktigt ;/ jag saknar alla på gotland.. hatar att vara så långt borta från er! blööö.
Men idag har det ändån varit en bra dag! Har ju fått mina ärenden gjorda och träffat kusin Mathilda! <3 Sen nu ikväll så har jag mest kollat på film och slappat! me like. Har så himla ont i magen och typ yrsel ;O + hemlängtan ofc.. så jag ska se ännu en film och mysa med katten haha!
Jag ska bara ta bort sminket, skriver snart. PUSSSSSS

Tur att jag har någon jag kan prata med här ute på landet ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om hur din julafton bukar vara! :D

2009-12-23 @ 10:08:24
Postat av: jehnny

jag saknar dig älskling ! :( <3

2009-12-23 @ 17:33:21
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0