God morgon boggläsare!

Sovit gott?
Det har jag! Igår kväll va jag med älsklingen hela kvällen, vi tog det mest lugnt och hade det hur mysigt som helst! Fast det har vi ju alltid<3 Jag somnade vid 2 tror jag och vaknade för en halvtimme sen.
Idag är det lucia träning i skolan vid 3 tror jag, är inte helt säker på tiden men ah! Fast först ska Jehnny komma hit så cyklar vi tillsammans m Emina till skolan. Gud det är imorgon det gäller.. känns som att tiden har gått så sjukt fort.. men det känns som att det kommer bli lyckat som fan!

Sen när träningen är slut ska jag va med Jehnny igen!
Men nu ska jag fixa mig, skriver sen. puss!

Jag älskar dig stumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0