god morgon!

Har ni sovit gott alla mina söta bloggläsare? Det har jag! Vaknade nyss faktiskt. Skrev aldrig mer igårkväll, förlåt för det. Men idag lovar jag massor av inlägg!

Louise och jag såg på Idol som jag skrev , Erik va ju hur bra som helst ;O han kommer vinna allt! Det är så härligt att Tove åkte ut , gillade verkligen inte henne ;S
vem tror ni kommer vinna Idol? Erik eller Calle?

Sen efter ett tag kom kasper älskling hit , och vi såg på cirkus Möller haha. Sen gick Louise hem vid 10. Tack för en härlig kväll baby! <3 Jag och kasper såg på film och hade det jätte mysigt hela kvällen. Men han gick hem sen senare på kvällen. Och jag saknar honom redan.. :/

Ifal så idag så ska jag inte göra något speciellt , vet bara att jag ska städa mitt rum (igen?) Ah ni kanske förstår att jag inte är så bra på att hålla ordning i mitt rum.. But that's mee!
Sen ska jag nog träffa kasper igen! <3 Nu ska jag spela the sims , skriver snart igen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

storstäda ditt rum nu, så slipper du städa på en eller 2 veckor ;) Ett tipps

2009-12-05 @ 12:18:00
Postat av: louise

beby vi hade så trevligt tack för en bra kväll oh erik vinner ! :)

2009-12-05 @ 13:37:10
Postat av: Anonym

Kan du inte ha lite länkar till dina kompisars bloggar? :) Så som alla andra har? ;)

2009-12-05 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0