Här kommer bilderna!


Sådär såg jag då ut.. inte sååå värst uppklädd men aja!


Kusin joanna, så himla söt!


Sen va det ju en hel den julklappar.. höh me like!


Fick lite kläder
två koftor , en grå & en svart
en t-shirt
ett linne
två långarmade tröjor
ett par byxor



Två twilight böcker, hehe nu ska jag bli beroende jag också..


En mascara & ett par öronhängen



& så fick jag ju min älskade mobil! Skulle ju få den i rosa.. men det blev visst en svart?
Men men, den är fin ifal!
Sen fick jag pengar också!
Vad har ni fått?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick ett par byxor som var för stora som jag skall byta, sedan fick jag ett par öronhängen, två biobiljetter, en parfym (i för väg) moppen fick jag också i förskott, men får tyvärr inte köra den än. Sen så fick jag sammanlagt 3500 kronor att köpa kläder och så för. Hoppas du haft en härlig jul!

2009-12-25 @ 20:21:42
URL: http://isabellenyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0