hemma från shoppningen




Heejj bloggen min! Har faktiskt varit hemma ett ganska bra tag nu.. men jag har badat, städat och annat så..
Köpte faktiskt inte så mycket, för vi kollade på mobiler ganska länge & jag hittade inte den jag vill ha! :@
Får dårar.. Aja, sen skulle mamma och jag hitta ett lucia linne.. OMG det va ju slut i min storlek överallt?! Jag är ju ganska liten så hhehe. Men till sist fixade ddet sig! FIck ifal med mig lösnaglar, tights och sen lite smink som jag inte orkade ta kort på!

Idag har jag knarkat vinnarlåten.. kan den redan utantill och jag sjunger på den hela tiden verkligen. love it!
Jag ska snart börja fixa mig, ska ju träffa min älskling ikväll<3 Ska nog fixa till mig lite extra idag för jag inte har något annat för mig. thih (a) Men nu ska jag kila iväg ett litet tag, skriver snart babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte sjunga vinnarlåten o spela in och bjuda oss på den?? :)

2009-12-12 @ 18:08:33
Postat av: Hedvig

Du har en jätte bra blogg o kul att läsa :)

2009-12-12 @ 19:17:35
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0