I am a super hero!

Hej, kan itne du göra ett tips på hur man pluggar bäst, alltså hru man kan göra om man har ett svårt so-prov eller något liknande, hru man kan börja, en del har olika knep, för jag har alltid svårt att börja och sitter bara och läser och får sen inte in något i hjärnan.. hjälp!

Oj du frågar nog fel person.. men såhär gör ifal jag!
Jag lär mig lättast när jag hör någon annan berätta om det man ska ha prov på. tex. min so lärare, hon pratar typ 95% av lektionerna om det vi ska ha prov på senare. Och om det är nånting jag inte förstår läsaeer jag alltid minst igenom allt 1 gång, och sen om det är något jag inte förstår läser jag mer om de, eller till sist frågar läraren och ber han/hon förklara!
Och en sak som är viktig som jag verkligen suuuger på är att börja plugga i TID! Min klasskompis brukar göra ett schema på hur hon ska plugga. Ganska smart faktiskt , men jag brukar aldrig göra det men ah!

Kommentarer
Postat av: EMMA LARSSON

gumman, kan inte du göra en header till mig?

så fixar emilia designen ? :)

miss u...

2009-12-18 @ 18:23:44
URL: http://kaxxflaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0