jag börjar bli trött nu...

God kväll alla bloggläsare! Hur är lääget med er? med mig är det ganska bra, saknar min pojkvän och bästavän bara.. och jag är så himla trött ;O Funderar på att lägga mig snart faktiskt. Kasper kom hem så sent så vi träffades inte ikväll, jag och mamma satte oss framför tv'n och kollade på film istället. Känns som att vi inte brukar spendera så mycket tid med varandra längre. Men aja, imorgon ska jag först fixa mig, sen träffa min älskade bästavän! Måste ju säga hejdå.. :/ Sen senare på kvällen ska jag träffa kasper<3
Nej nu ska jag ta bort allt smink och borsta huggtänderna! brb


Kommentarer
Postat av: ronja

du skulle ju rionga om du inte skulle vara med honom :( faaan att vi inte syntes idag. kommer sakna ihjäl mig efter dig kvinna.. :( <3

2009-12-19 @ 16:39:35
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men klocken va halv 10 när han kom hem :(<3 han har ingen mobil som man kan nå honom på så jag visste inte när han kom hem.. förlåt baby :(<3

jag saknar dig så sjukt mycket ronja..

2009-12-19 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0