Movie time!

God kväll bloggen min! ändrade lite i förra inlägget som ni kanske märkt, bloggtorkan är redan borta ;O kanske för att jag kollade statestiken som va på över 70 unika besökare! nästan 80 st! ME LIKE!
Nu ikväll så har jag mest slappat och njutit utav att få vara ledig, har kollat på film med min bror också. Eller ja har jobbat lite matte m pappa också.. i en hel timme ;O?! Aja , det känns bra nu när dte är gjort ifal. Fast jag ska jobba en timme varje dag hehe.. 
Men nu ska vi se en film till innan det är dags för att sova! Ska upp fett tidigt imorgon igen eftersom vi ska iväg till stan. Så jag kanske hinner skriva innan vi åker iväg. Sov gott alla mina söta bloggläsare , vi hörs imorgon!

Fan va jag saknar mitt ofärgade naturliga hår..


Kommentarer
Postat av: E

hade du den färgen innan du börja färga? den var iaf jätte fin ;O. Vad jobbigt det måste va att plugga matte på lovet?! Ha en bra dah :)

2009-12-22 @ 08:25:22
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0