musiqa

Hej alla bloggläsare! Vad gör ni? Jag själv lyssnar på music, gash jag hittade en skit bra låt igår! kommer garanterat sjunga på den hela dagen.. me like!

Aja , vaknade för en timme sen kanske, ska snart iväg och kolla på fotboll. Min bror spelar nu vid halv, hhhe tror inte jag hinner men ah. Sen ska ifal Farre& hennes lag spela! GOGO FAARRÄÄÄÄ. Sen ska jag va där m henne ett tag! Annars har jag inte så många planer för dagen, jobba lite matte och sen bara ta det lugnt! Ska bada & sen ta på mig min hello kitty pyjamas som jag fick av äälsklingen<3 sounds awesome! höhö, nej va jag bablar, nu ska jag sätta fart! skriver sen, pusspuss




Like a melody in my head

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar bli dålig på uppdatera!

2009-12-30 @ 20:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0