NU ÄR JAG HEMMA IGEN!

först.. förlåt får dåålig uppdattering! men igår hann jag verkligen inte blogga.. Vaknade sent, packade & städa hela dagen + träffade alla släktingar en sista gång och sa hejdå, sen åka bil i 2 timmar och till sist åka den där super tråkiga båten i 3 timmar. Så jag hann tyvärr inte! Men idag blir det massa inlägg.

Jaa men nu är jag ju hemma, känns helt underbart faktiskt. men det är klart, det är ju jobbigt att åka ifrån släktingarna som man bara träffar två gånger om året.. Menmen, idag så ska jag typ träffa farre, men hon spelar typ fotboll så jag vet inte hur det blir..vi får se. Men nu ska jag fixa mig ifal ,
(som jag inte har gjort på en vecka höhö)
 

skriver sen! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0