Nu är jag hemma igen!

Hejsan bloggen min & alla söta bloggläsare! Som bara blir fler och fler hehe.. <3
Åkte ju iväg till stan med en arg mamma och pappa haha, både jag och gustav skulle byta saker. Bytte 2 saker och köpte till mig typ.. 5 saker! me like. Snart klar med julklapparna, eller jag är klar med dem jag skulle köpa här ifal! Vi åt lite på donken för vi va så himla hungriga, fick lite dåligt samvete över vårt matval menmen! Sen efter det så åkte vi hem och jag har just duschat. Så nu är jag super fräsh igen hehe. Ser just nu på film med min bror, och väntar på att mitt hår ska torka.. glömde hårtorken hemma.. blö!

Men nu ska jag kolla vidare, Lägger in bilderna sen ( inte för att det blev så många men.. )
pusspuss

Jag saknar dig älskling..

Kommentarer
Postat av: ronja

och jag saknar dig bästavän.

du kommer hem den 27:e va?

isåfall ses vi direkt den dagen då!

för jag ska spendera mitt jullov med dig älskling. <3

2009-12-22 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0