nu har älsklingen min åkt hem;/

God kväll bloggen min! Vad gör ni? Jag själv sitter framför datan och chattar med min bästavän! vi diskuterar nyårsklänningar haha. love it! Jag har inte ens kollat på klänningar än ;O får göra det i blekinge!
Kasper åkte för en halvtimme sen kanske , och jag saknar honom redan som jag alltid säger. Allså jag har världens finaste pojkvän. Ni skulle hört va han sa till mig idag, gud jag svimmar av! jag älskar dig kasper ♥

Nu ska jag skriva lite på No arbetet sen sova! Puss puss


Kommentarer
Postat av: ronja

ååh gullis !

2009-12-08 @ 14:51:25
Postat av: Anonym

kan man få veta på bloggen vad han sa? :) <3

2009-12-08 @ 18:56:45
Postat av: Anonym

Snälla säg :D <3

2009-12-08 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0